Назад

Втора генерация в мебелния бранш: дамите в ТЕД

Браншовата камара на дървообработващата и мебелната промишленост продължава представянето „Втора генерация  в бизнеса“. Семейните фирми са преобладаващи и са един от главните мотори в мебелния бранш, създадени още в годините на прехода и функциониращи по свои собствени успешни модели. При тях липсва дистанция каквато има в големите международни компании, екипите и мениджърите се познават добре, решенията се вземат бързо и гъвкаво.

Камарата сега поставя на фокус две талантливи, упорити и успешни дами, които са на ръководни позиции в ТЕД БЕД: Диана Харлова, оперативен директор, и Марта Джамбазова, директор „Човешки ресурси“.

 

Диана Харлова работи в компанията от 2004 г., като преминава през различни позиции: директор външен пазар, мениджър бизнес развитие. Определя себе си като вдъхновен човек, който обича предизвикателствата и риска, търсещ истинските неща във всичко, което прави.


Диана има бакалавърска степен по маркетинг от Пловдивския университет. В момента завършва и Executive MBA Finance в City College Sheffield University.

От юни 2021 г. е и част от управителния съвет на БКДМП. Също така е член на управителния борд на Eвропейската асоциация на индустрията за легла и матраци (European Bedding Industries Association).

 

 

 

Марта Джамбазова, директор „Човешки ресурси“, ТЕД БЕД е трето поколение в семейния бизнес, с висше образование икономика (бакалавър), мениджмънт (магистър) - и двете в Durham University, и специализация по човешки ресурси към CIPD.

Повече от 10 години работи в семейните фирми, като е преминала през различни сфери – продажби, покупки, маркетинг. Призванието си намира в човешките ресурси, където ежедневно изследва човешките взаимоотношения, мотиватори и разбирания. Вижда себе си като упорита и организирана, с позитивна нагласа към света.

Интервю с двете талантливи дами ТУК