МЕЖДУНАРОДНА ТЪРГОВИЯ, ПАЗАРИ
Рекламни възможности в китайските социални мрежи за европейските малки и средни предприятия
При навлизането на китайския пазар, едно от основните предизвикателства за чуждите компании, и най-вече за малките и средни предприятия, е ефективният маркетинг. Като се има предвид, че традиционните медии – вестници, списания, радио и телевизия – са трудна възможност поради високите цени и свободата на достъп до тях, социалните медии стават основна среда за рекламиране на чуждестранните компании в Китай. Европейските фирми, които желаят да увеличат популярността на марките и продуктите си в Китай, могат да се възползват от възможностите, които дават социалните мрежи, техните ниски цени и висока възвръщаемост. Как да направите това успешно, можете да прочетете ТУК.
Информацията е предоставена от EU SME Centre - Европейски център за малки и средни предприятия.центърът предлага услуги на малките и средни предприятия, както и на организации, подкрепящи бизнеса, свързани с улесняването на достъпа до пазара в Китай. Центърът е финансиран от ЕС, предоставя безплатна и практическа информация, услуги и бизнес насоки за по-успешното развитие на бизнес дейностите на МСП и адаптирането им към предизвикателствата на китайския пазар. За повече информация можете да посетите страницата на EU SME Centre: www.eusmecentre.org.cn
НОВИНИ ОТ БТПП
Становище на БТПП по Проекта на Актуализирана стратегия по заетостта 2013 – 2020 г.
Палатата принципно подкрепя Проекта, но счита, че остават нерешени ключови въпроси
Още
Активизират се връзките между БТПП и Търговската палата на Осло
Въвеждаща конференция по проект за засилване на административния капацитет на митническата администрация
Събитието е в рамките на инициативата Електронни митници на Европейския съюз
Още
Покана за участие в Българо-румънски бизнес форум
Румънските фирми ще представят секторите: компютърни системи и технологии, комуникации, охранителни системи, медицинско оборудване, вагони и влакове
Още
ПРОГРАМИ И ПРОЕКТИ
Възможности за предоставяне на техническа помощ на местните органи на самоуправление по програма "Интелигентна енергия – Европа ІІ"
Финансиране на проекти на местните и/или регионалните публични органи, чрез които да бъдат реализирани дребномащабни инвестиции в устойчиви енергийни обекти
Още
МЕЖДУНАРОДНА ТЪРГОВИЯ, ПАЗАРИ
Рекламни възможности в китайските социални мрежи за европейските малки и средни предприятия
РЕГИОНАЛНО РАЗВИТИЕ, СТРОИТЕЛСТВО
Росен Плевнелиев: Противопоставянето на социалната политика на инвестициите в инфраструктура е неприемливо
Осмото издание на Годишната конференция „Стратегическа инфраструктура България 2013“ се проведе в София
Още
ЕНЕРГЕТИКА И ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ
Започва проверката на Европейската комисия в българския енергиен сектор
Експерти ще прегледат законодателната рамка и структурните компоненти на българския енергиен сектор
Още
ТРУДОВИ И ОСИГУРИТЕЛНИ ОТНОШЕНИЯ
НОИ предлага четири нови електронни услуги
ЕВРОПЕЙСКИ СЪЮЗ
Доклад за напредъка по Стратегията за региона на река Дунав
След доброто начало сега трябва да се ускорят действията
Още
ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
Кооперационни борси „ЕС – Турция - Мост без граници”
СЪОБЩЕНИЯ
Актуализирана версия на информационна система Интрастат