По проект на Българската агенция за инвестиции световно признати бизнес медии ще рекламират страната ни като привлекателно място за бизнес.
Конференция „Популяризиране на предимствата за инвестиране в България” се проведе вчера в София.
Представители на водещи медии, в които се реализира рекламната кампания „Инвестирай в България” - Financial Times, The Economist, The Wall Street Journal, Bloomberg Businessweek, Bloomberg TV, CNBC и CNN – запознаха аудиторията със свои успешни практики и актуални проучвания за тенденциите в световния инвестиционен процес.
В събитието участва и председателят на БТПП Цветан Симеонов. Палатата, като активен партньор на Българската агенция за инвестиции, подкрепя инициативата.
Борислав Стефанов, изпълнителен директор на Агенцията, посочи, че това е първата рекламна мащабна кампания за България като инвестиционна дестинация, реализирана в чужбина до момента. В условия на световна икономическа криза е постижение осъществяването на такъв тип проект, финансиран изцяло със средствата от ЕС.
Основните дейности, които включва кампанията, са 630 излъчвания на 3 рекламни видеоклипа в бизнес телевизиите. Ще бъдат публикувани 40 рекламни банера в сайтовете на престижни медии, както и реклама в печатни медии. Ще се реализират 39 печатни публикации, 5 кратки тематични филма с мнения на инвеститори в България за онлайн разпространение, както и 12-седмично присъствие в международни търсачки в Европа, САЩ и Азия.
Сред постоянно рекламираните инвестиционни дестинации - конкурентни на България, са Турция, Македония, Словакия, Полша, Сърбия, Унгария.