Българската търговско промишлена палата участвува в третата работна среща на партньорите по проекта Linked2Media, която се проведе от 9 до 12 октомври в Рим, Италия.
Проектът се реализира по 7-ма рамкова програма в партньорство между 13 организации - иновационни технологични центрове, университети и бизнес асоциации от 7 страни (България, Гърция, Италия,Испания, Ирландия, Румъния и Турция).
Основната цел на проекта е разработването на електронна платформа, чрез която ще се анализира и филтрира наличната информация в популярните социални медии (като Facebook, Twitter, блогове) и други уеб-сайтове (например за електронна търговия, продуктови каталози, новини, форуми), за да могат малките и средните предприятия да се ориентират за трендовете на своите търговски марки и продукти, да управляват репутацията си, да идентифицират нуждите на пазара, да подобряват маркетинговата си стратегия и да осъществяват бърза възвръщаемост на инестициите си в областта на рекламата.
По време на срещата беше демонстриран прототип на платформата, който предстои да бъде тестван от международната мрежа на МСП, включени във фокус-групата на проекта, като българските МСП също ще участват в тестването. Платформата ще бъде мултиезична.
Чрез използването на иновационни технологии и подходи, прилагани при разработването на платформата, БТПП се стреми да предоставя на своите членове нови възможности за бързо идентифициране на тенденциите на пазара за определен продукт или услуга и управление на фирмената репутация.
Допълнителна информация за проекта можете да получите от сайта: www.linked2media.eu или от Дирекция „Европейска интеграция и проекти” при БТПП, тел.: 02/ 8117508.