Кюстендилската търговско-промишлена палата с представител на заседанието на Консултативния съвет по въпросите на туризма към Община Кюстендил
В Община Кюстендил се проведе заседание на Консултативния съвет по въпросите на туризма, на което Кюстендилската търговско-промишлена палата (КТПП) взе участие със свой представител.
Една от основните теми, залегнали в дневния ред на съвета, е необходимостта от създаване на бранд „Кюстендил“. Палатата винаги е отстоявала позицията, че за да се позиционира и популяризира Кюстендил на туристическата карта на България, Европа и света, е необходимо да бъде изграден и развит единен и отличителен бранд с ясна концепция. Във връзка с това, главният секретар на Палатата Йордан Беловодски предложи разглеждането на различни оферти за разработване на бранда, за да се направи най-добрият избор, съобразен със спецификата на региона. В подкрепа на това той входира конкретна оферта за разработване на бранд „Кюстендил“, получена от партньор на КТПП.
Освен това, Беловодски изрази подкрепата на КТПП за богатия културен календар на Община Кюстендил и предложи включването на нови събития на база на събрани мнения и идеи от членовете на Палатата. Сред тях е отбелязването на Световния ден на туризма на 27 септември и създаването на нов празник „Изворите на Кюстендил“, който да акцентира на SPA и медицинския туризъм, с препратка към богатата история на града.
Кюстендилската палата изрази надежда, че приемането и реализирането на предложените инициативи ще доведе до увеличаване на добавената стойност от туристическите услуги, което би било от полза както за местния бизнес, така и за жителите на града.