Събитието ще се проведе във Виенската община, но дава възможност и за онлайн участие. То е предназначено за компании от сферата на компютрите, микроелектрониката и софтуера и цели да създаде възможности за технологично, изследователско и бизнес сътрудничество.
Основни параметри на събитието:
- Два дни в зали на Виенската община;
- Очаквани над 1 100 участника;
- 15 тематични уъркшопа;
- Експертни консултации за нови идеи и проблеми;
- Възможности за промотиране на бизнес предложения на борсата на Дните;
- Възможност за предварително организирани двустранни срещи с другите участници;
- Възможности за контакти с фирми от микроелектрониката и софтуера от Франция, която е партньор на събитието.
Регистрираните участници ще имат възможност да публикуват на специална страница снимки, лого и кратка презентация на своята организация или фирма, но също така да опишат продуктите и услугите, които предлагат и да споделят своите идеи.
Големи са възможностите и за създаването на нови делови контакти (нетуъркинг). Регистрираните участници ще имат достъп до останалите участници и ще могат да си организират с тях както онлайн срещи, така и срещи на живо по време на събитието.
По време на събитието ще бъдат организирани различни сесии, ръководени от водещи специалисти, бизнесмени от областта и учени, които участват в оформянето на бъдещето на дигиталния бизнес. Ще бъдат представени и обсъждани теми като приложение на ИИ, най-доброто от сферата на киберсигурността, иновации в SaaS (Software as a Service), трансгранично В2В сътрудничество и много други.
Събитието се организира за седми път, като на последното такова през 2023 г. са взели участие 1160 специалисти, проведени са 832 предварително организирани срещи, а виртуалните посещения са били 104 000.
Пълна информация за събитието, вкл. и условията за участие, може да бъде намерена на https://2025.b2bsoftwaredays.com/, СТИВ – Виена ще окаже съдействие на всички заинтересовани, които имат интерес към събитието. ЗА КОНТАКТИ: e.abadjiev@mi.government.bg