Публикуваните през този месец данни на Националния статистически институт за търговията на страната ни сочат, че в периода 2009-2012 г. Китай се утвърди като важен пазар за българските стоки, който за първите 10 месеца на 2012 г. заема осмо място с 2,9% от общия износ в сравнение с 26-то място за същия период на 2008 г. (с 0,7%).
В тази връзка расте и интересът към различни форми на сътрудничество. В БТПП бе получена информация, изготвена от СТИВ – Шанхай, относно правния режим, процедурите и документите за откриване на представителство на чужда фирма в Китай, както и за инвестиране от страна на чуждестранни юридически и/или физически лица: чрез откриване на предприятие със 100% собствен капитал; чрез участие в смесено предприятие; в търговско предприятие. Разгледано е също откриване и работа на представителство на чужда фирма в Китай.
Приложения: