Компанията "Инфосис" (Infosys) обяви откриването в София на нов център за обслужване на клиенти. Технологичната фирма планира да увеличи броя на служителите си в България до 500 души през следващите четири години, пише в съобщението. Те ще работят по глобални проекти, свързани с дигиталните технологии от следващо поколение, като Infosys Cobalt, Cloud Solutions, Infosys Topaz AI & Automation, Data and Insights, IoT, 5G и софтуерно инженерство.
България e изградила репутация на привлекателен пазар за ИТ сектора благодарение на развитата си ИТ инфраструктура, голямата общност от местни специалисти с отлични познания в областта на информационните технологии. Разположен в столицата, новият център ще осигури идеална среда за компании от различни сектори като например финансови услуги и търговия на дребно, в България и в цяла Европа да се обединят в усилията си за дигитална трансформация. В партньорство с тях, центърът ще служи като хъб за идеи, в който се раждат, развиват и разгръщат иновативни решения, базирани на нововъзникващи технологии, пишат от "Инфосис".
Центърът ще обслужва глобални и европейски клиенти и ще ускори преминаването им към решения базирани на изкуствен интелект и използване на облачни технологии. Той ще заздравява съществуващите взаимоотношения с клиенти на "Инфосис" в Европа, в сферата на производството, търговията на дребно и финансовите услуги. Infosys ще използва центъра и за бързо разрастване на екипите в областта на дигиталните и аналитичните умения, както и на SAP и облачните технологии.
"Откриването на новия център в София е доказателство за ангажимента на "Инфосис" за насърчаване на талантите в нашата страна. Оценяваме, че с ангажимента за наемане 500 служители през следващите четири години компанията допринася за нашата икономика и предлага нови умения и възможности за талантите в технологичния сектор”, каза Милена Стойчева, министър на иновациите и растежа.
"Инфосис" е един от нашите стратегически партньори по пътя ни към дигитална трансформация и се радваме, че разширяват присъствието си и в България, доближавайки се все повече до своите клиенти. Очакваме да продължим да си сътрудничим и да внедряваме иновации с технологии от следващо поколение в цялата ни организация с подкрепата на техния талант и опит", заяви Коста Чолаков, главен изпълнителен директор, "ДЗИ Застраховане".
"Ще продължим да разширяваме присъствието си в Европа, за да предоставим нашите знания, умения и опит по-близо до клиентите ни. България е известна с изключителните си ИТ специалисти и ние сме ентусиазирани да cъздадем образцов екип, който да отговaря на нуждите на следващото поколение умения и технологични решения, като поставяме фокус върху ускоряването на напредъка на нашите клиенти в трансформацията, базирана на изкуствения интелект и облачните услуги. Обединявайки силата на местните таланти с нашата водеща експертиза и иновации, ние сме уверени, че центърът ще служи като иновационен хъб, за да спомогне за развитието на дигитална Европа", Динеш Рао, заяви изпълнителният вицепрезидент на компанията и ръководител "Доставки".