Консултантска фирма „Пауър Бранд” организира
практически маркетинг семинар:
„КАК ДА ИЗГРАДИМ УСПЕШНА МАРКА: СТРАТЕГИЯ И ТВОРЧЕСТВО"
16 април 2013 г.
Лектор: Марти Ноймаер
Семинарът е насочен към всички професионалисти, които се занимават с изграждане на търговски марки: собственици на среден и голям бизнес, изпълнителни директори и предприемачи, маркетинг директори, специалисти в областта на разработване на стратегии и анализи, мениджъри PR и маркетинг комуникации, продуктови дизайнери, творчески директори и PR специалисти.
Марти Ноймаер* ще представи пред специализираната публика петте ефективни стъпки за изграждане на успешна марка като ще покаже на аудиторията как да скъси разстоянието между бизнес стратегията и творчеството. Динамичните му презентации и интерактивни упражнения ще научат специалистите в бранша на десетки доказани принципи, които незабавно може да бъдат приложени в бизнес ежедневието.
Mестата за присъствие на семинара са ограничени и при достигане на максимален брой участници регистрациите ще бъдат прекратeни, защото формата „уъркшоп” изисква индивидуална работа на лектора по групи.
Практическото обучение по брандинг ще допринесе за придобиването на нови умения от маркетинг специалистите, от родния бизнес, които изграждат, развиват и управляват марки.
„A One-day Brand Strategy Workshop” ще даде старт на първото събитие от серията практически семинари „Животът на една марка”, организирани от консултантска фирма “Пауър Бранд”.
Такса за регистрация 497 лв. без ДДС. 10% отстъпка за членовете на БТПП. Отстъпката е валидна до 31 март 2013 г.!
За повече информация и възможностите за регистрация може да посетите сайта на събитието: www.powerbrand.bg/seminars/
----------------
* Марти Ноймаер, световен експерт в областта на брандинга, автор на “The Brand Gap” пристига за първи път в България, за да вдъхне живот на родните марки.
Марти Ноймаер има над 20-годишен опит в изграждане на брандове, участва в създаването и управлението на марки като Apple, Google, Twitter, General Mills, Microsoft, Университета на Калифорния и консултира правителствата на Чили и Мексико. Марти е автор на популярната в цял свят американска поредица от книги „Whiteboard”, сред които „Тhe brand GAP” и “ZAG”. Последната книга е обявена за „ТОП 100 бизнес книги на всички времена”.