Брой 61 (318), 27-03-2013
Ежедневен бюлетин
ISSN 1314-5320

Валутни курсове

ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ

Практически маркетинг семинар „Как да изградим успешна марка: стратегия и творчество"


Консултантска фирма „Пауър Бранд” организира
практически маркетинг семинар:

„КАК ДА ИЗГРАДИМ УСПЕШНА МАРКА: СТРАТЕГИЯ И ТВОРЧЕСТВО"
16 април 2013 г.

Лектор: Марти Ноймаер

Семинарът е насочен към всички професионалисти, които се занимават с изграждане на търговски марки: собственици на среден и голям бизнес, изпълнителни директори и предприемачи, маркетинг директори, специалисти в областта на разработване на стратегии и анализи, мениджъри PR и маркетинг комуникации, продуктови дизайнери, творчески директори и PR специалисти.

Марти Ноймаер* ще представи пред специализираната публика петте ефективни стъпки за изграждане на успешна марка като ще покаже на аудиторията как да скъси разстоянието между бизнес стратегията и творчеството. Динамичните му презентации и интерактивни упражнения ще научат специалистите в бранша на десетки доказани принципи, които незабавно може да бъдат приложени в бизнес ежедневието.

Mестата за присъствие на семинара са ограничени и при достигане на максимален брой участници регистрациите ще бъдат прекратeни, защото формата „уъркшоп” изисква индивидуална работа на лектора по групи.

Практическото обучение по брандинг ще допринесе за придобиването на нови умения от маркетинг специалистите, от родния бизнес, които изграждат, развиват и управляват марки.

A One-day Brand Strategy Workshop” ще даде старт на първото събитие от серията практически семинари „Животът на една марка”, организирани от консултантска фирма “Пауър Бранд”.

Такса за регистрация 497 лв. без ДДС. 10% отстъпка за членовете на БТПП. Отстъпката е валидна до 31 март 2013 г.!

За повече информация и възможностите за регистрация може да посетите сайта на събитието: www.powerbrand.bg/seminars/

----------------

* Марти Ноймаер, световен експерт в областта на брандинга, автор на “The Brand Gap” пристига за първи път в България, за да вдъхне живот на родните марки.

Марти Ноймаер има над 20-годишен опит в изграждане на брандове, участва в създаването и управлението на марки като Apple, Google, Twitter, General Mills, Microsoft, Университета на Калифорния и консултира правителствата на Чили и Мексико. Марти е автор на популярната в цял свят американска поредица от книги „Whiteboard”, сред които „Тhe brand GAP” и “ZAG”. Последната книга е обявена за „ТОП 100 бизнес книги на всички времена”.

 

НОВИНИ ОТ БТПП
Заседание на национално представителните работодателски организации
Водещи световни медии ще рекламират инвестициите в България
Стартира рекламна кампания по проект на Българската агенция за инвестиции Още
Фабрицио Камастра с почетна диплома на БТПП
Приключва 6-годишната му мисия в нашата страна Още
Покана за участие в Българо-китайски бизнес семинар
НОВИНИ ОТ РЕГИОНАЛНИ ПАЛАТИ
Ямболската ТПП подписа споразумение за сътрудничество с Асоциацията на работодателите в гр. Мангуалде, Португалия
ОФЕРТИ/ТЪРГОВЕ/КОНКУРСИ
Оферти за бизнес партньорство от ЕЕN
ИКОНОМИКА
Правителството създава междуведомствени работни групи за енергийна ефективност и за управление на паричните потоци на държавните предприятия
СТАНДАРТИЗАЦИЯ, СЕРТИФИКАЦИЯ
Проект на Стратегия за европейската система за стандартизация до 2020 г
ЕВРОПЕЙСКИ СЪЮЗ
ЕС е по-иновативен, но различията между страните се задълбочават
Годишният сравнителен анализ на научноизследователската дейност и иновациите поставя България на последно място по иновативност сред европейските държави Още
ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
Практически маркетинг семинар „Как да изградим успешна марка: стратегия и творчество"