ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
Конференция „Германия - страна на иновации”
Германо-българската индустриално-търговска камара съобщава за предстояща конференция „Германия - страна на иновации”.
Германските компании са най-иновативни в Европа. Това показва проучване, проведено от Евростат, което бе публикувано през януари 2013 г. Според проучването 79% от всички германски фирми с повече от десет служители разработват и внедряват иновации.
Каква е тайната на този успех? И кои компоненти могат да бъдат пренесени в България?
Германия - страна на иновации - под това мото на конференцията на 11 април 2013 г. в Модерен театър София (ул. Върбица 12) ще се обсъди как германските компании създават култура на иновации, какви тенденции за развитие се очакват и как България може да подготви благодатна почва за нови разработки. Поканени са представители на реномирани германски фирми и организации.
Конференцията е отворена (не само за членове на Германо-българската индустриално-търговска камара).
Работен език: немски и български със симултанен превод. Отворено мероприятие (не само за членове на ГБИТК).
Допълнителна информация, условия за участие и он-лайн регистрация ТУК
НОВИНИ ОТ БТПП
Иновативни приложения на стандартите GS1
Глобалният форум на GS1 очерта насоки за развитие на приложения в транспорта и логистиката, както и в нови сектори като финанси, хотелиерство и ресторантьорство
Още
Търговските палати на България и Русия са свързващото звено между бизнеса от двете страни
НОВИНИ ОТ РЕГИОНАЛНИ ПАЛАТИ
Делегация на Търговска борса Хаймана, Анкара е на посещение в Търговище
Визитата е по линия на проект „Повишаване на капацитета и работа в мрежа”
Още
ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
Конференция „Германия - страна на иновации”
ИКОНОМИКА - АНАЛИЗИ, ПРОГНОЗИ
Основни резултати от наблюдението на работната сила през 2012 година
Коефициентът на заетост за населението на 15 - 64 навършени години е 58.8%, или с 0.4 процентни пункта по-висок в сравнение с 2011
Още
ЕВРОПЕЙСКИ СЪЮЗ
ЕК предприема действия за по-добро прилагане на законодателството за защита от нелоялни търговски практики
Те са част от мерките за насърчаване на доверието на потребителите в рамките на Европейската програма за потребителите
Още
ПРЕПОРЪЧАНО ЧЕТИВО
Стив Ханке: Без валутния борд България ще последва съдбата на Гърция