На 23 октомври 2013 г. от 10.30 ч. в хотел „Шератон" – София, ще се състои Годишното информационно събитие - Ден на отворените врати по Оперативна програма „Административен капацитет" (ОПАК). Бенефициенти, медии, посланици и гости ще вземат участие в официалната част на събитието, на което ще бъде представен напредъкът в изпълнението на програмата, както и резултати от успешно приключили проекти.
По традиция Ръководителят на Управляващия орган (УО) на ОПАК ще награди за добро сътрудничество някои ключови проекти, определени като „Добри практики". Тази година отличия за проекти в областта на електронното управление и създаването на електронни административни услуги, както и за актуализиране на общинските планове за развитие ще получат: Администрацията на Министерския съвет, Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията, Държавната комисия по хазарта, Агенцията по геодезия, картография и кадастър и Софийска област.
Денят на отворените врати предоставя възможност бенефициентите на програмата, представителите на медиите и други заинтересовани страни да получат актуална информация за текущи и нови процедури за финансиране по ОПАК. През целия ден експерти от четирите отдела на УО - „Програмиране, търгуване и договаряне", „Мониторинг и финансово управление", „Контрол и нередности" и „Наблюдение, оценка и публичност" ще отговарят на въпроси, касаещи сключването на договорите и изпълнението на проектите, процеса по мониторинг и верификация, процедурите по възлагане на обществени поръчки, оценката на проектите и др.