Назад

eCommerce Annual Summit, 4 октомври 2022, в Интерпред, София


Списание Enterprise организира Ecommerce Annual Summit - среща с лидерите в сектора на електронната търговия в България, които ще ви разкажат за своя опит в привличането и задържането на клиенти и стратегиите, на които са заложили, за да растат на вътрешния и на външни пазари.

Лектори в това издание на събитието са с дългогодишен опит в компании, глобални лидери в сектора които ще предложат 360-градусов поглед на новите тенденции и възможности в eCommerce.

Сред лекторите на събитието са:
- Борислав Арапчев,SEO Strategist, Serpact
- Георги Костов, Managing Director, GombaShop
- Мариан Найденов, управител, Prodesign.

Научете останалите лектори ТУК.

Регистрация 

Контекст

Според данни на изследователската компания eMarketer делът на онлайн продажбите по света е достигнал почти 20% през 2021 г. Очакванията са до 2025 г. 25% от покупките на дребно да се осъществяват в интернет.

За период от 5 години – от 2015 г. до края на 2019 г., обемът на електронната търговия в световен мащаб нараства повече от два пъти (от 1,5 млрд. долара до 3,5 млрд. долара), според Statista.com.

Разпространението на коронавируса, което блокира икономическата активност в повечето от секторите за дълъг период от време, даде силен тласък на електронната търговия и обемът вече надвишава 4,2 млрд. долара.

С нарастването на пазара расте и конкуренцията, увеличават се и предизвикателствата пред компаниите, свързани с веригите на доставки, особено в сегашната турбулентна обстановка, с високи цени на транспорта и недостиг на работна ръка.

Това няма да спре бурния растеж на сектора на онлайн търговията, който става все по-мобилен и социален зарази безпрецедентното разпространение и приложение на смартфоните и други мобилни устройства и дигиталните услуги.

Ако искате да растете на този динамичен пазар, eCommerce Annual Summit 2022 е точно за вас!

Ecommerce Summit ще ви срещне с лидерите в сектора на електронната търговия в България, които ще ви разкажат за своя опит в привличането и задържането на клиенти и стратегиите, на които са заложили, за да растат на вътрешния и на външни пазари.