Германските компании Stabilus и Dräxlmaier са изразили интерес за започване на съвместна работа в България, Румъния и Сърбия. Това е станало ясно на международна търговска конференция за електроника, металообработка, кабели, гума, пластмаса, оборудване, услуги, логистика и опаковки, организирана от Асоциацията за управление на доставки, поръчки и логистика на Германия (BME) в Букурещ, Румъния. Това съобщиха от Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия.
Stabilus е германска фирма, лидер в производството на пружинни механизми. Компанията е основана през 1934 г., а днес е един от най-големите доставчици в бранша си. Мениджмънтът на предприятието е заложил на многобройните заводи за производство, разпръснати из целия свят. Stabilus виждат в България огромен потенциал за растеж и развитие както на предприятието, така и на нашата икономика. Dräxlmaier е немско предприятие, занимаващо се с доставка на автомобилни компоненти. Компанията специализира в автомобилна електроника, интериор, производство на инструменти и логистика. Създадена е през 1958 г., а днес предприятието е едно от най-големите в бранша си, управлявайки 58 завода в 22 страни на 4 континента. Дългогодишни клиенти на Dräxlmaier са BMW, Mercedes-Benz, Volkswagen, Audi, Porsche, Jaguar и Bulgatti.
Българското участие на търговската конференция бе организирана от Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия (ИАНМСП). В делегацията са се включили 16 български фирми – „Анса Борима“ ООД, „Бултраф“ ЕООД, „Бусан“ ООД, „Дилком България“ ООД, „ЕМЦ Дистрибюшън“ ЕООД, „Енеркемикал“ ЕООД, „ИПО“ ООД, „Йотов“ ООД, „ПМБ Индъстрис“ ООД, „Скай Монт“ ЕООД, „Соник Хайбридс“ ООД, „Стимекс“ ООД, „Техмаш“ ООД и „Технострой Инжинеринг“ ЕООД.
Основните цели на конференцията са създаване на нови стратегии за доставки, осигуряване на печеливши партньорства, квалификация и развитие на доставките и нови бизнес контакти. Проявата е своеобразен бизнес инкубатор, давайки поле за по-различно и запомнящо представяне дейността на участниците и новостите на пазара, осигуряване на добра среда за нови бизнес партньорства, чрез представяне на добри практики и иновативни решения.
Източник: ИАНМСП