Назад

Бизнес мисия в Южна Корея: Наближава крайният срок за кандидатстване




Healthcare and Medical Equipment Korea 2025

17 - 21 март 2025 г.

Бизнес мисия в Южна Корея

В рамките на програмата ЕС за малки и средни предприятия (МСП) за навлизане на пазарите в Япония и Южна Корея /EU Business Hub Japan and the Republic of Korea/ се подготвя бизнес мисия Healthcare and Medical Equipment Korea 2025 в периода 17 – 21 март 2024 г. Тя ще позволи на 50 европейски МСП, включително стартиращи фирми да посетят Република Корея и да получат тласък към интернационализация в сектора на здравеопазването и медицинското оборудване.

Тази бизнес мисия представлява уникална възможност за МСП от ЕС да установят ценни контакти, да покажат своите решения, да изградят дълготрайни отношения с корейски предприятия и да изследват заедно нови бизнес възможности. Програмата ЕС за малки и средни предприятия (МСП) за навлизане на пазарите в Япония и Южна Корея предоставя информация за пазара, услуги за намиране на партньори, финансова и персонализирана подкрепа за компаниите. 

Целева аудитория

Европейски МСП, включително стартиращи фирми и южнокорейски предприятия, участващи в сектора на здравеопазването и медицинското оборудване, като: помощни технологии, медицинско оборудване, ИКТ за здравеопазване, телемедицина и дистанционно наблюдение на здравето, нанотехнологии в здравеопазването, приложение на изкуствен интелект в здравеопазването, регенеративна медицина и тъканно инженерство.

Южнокорейски компании, по-специално купувачи, дистрибутори и партньори за научноизследователска и развойна дейност в публичния и частния сектор и инвеститори. 

Програма на бизнес мисията

Бизнес мисията в Сеул ще продължи общо пет дни, включително три дни за бизнес и двустранни срещи; посещение на KIMES 2025 за установяване на контакти и учебно пътуване.

  • Ден 1: Пристигане в Сеул, посрещане
  • Ден 2: Брифинг сесия, обучение, посещения в местни компании..
  • Ден 3: Бизнес срещи и нетуъркинг, посещение на изложението KIMES.
  • Ден 4: Бизнес срещи и нетуъркинг, посещение на изложението KIMES.
  • Ден 5: Бизнес срещи за намиране на партньори и нетуъркинг в рамките на изложението KIMES.

Услуги/ползи, които участниците в ЕС ще получат

В случай на избор, всеки представител на МСП от ЕС, който участва в програмата, има право да се възползва от:

  • Бизнес партнъорства: предварително уговорени лични срещи с внимателно подбрани южнокорейски предприятия.
  • Информация за пазара.
  • Културна и езикова подкрепа.

• Финансова подкрепа за набор от допълнителни персонализирани услуги (напр. устен превод, правни съвети) общо до €1000 се покриват от програмата.

  • Хотелско настаняване (Grand Nikko Tokyo Daiba) за четири нощувки – общо до €1000 за настаняване се покриват от програмата.

Ключова информация за пазара

Участието в Healthcare and Medical Equipment Korea 2025 представлява уникална възможност за европейските МСП, защото:

  • Република Корея е 4-та в Азия и 13-та по големина икономика в света.

       • Износът на ЕС за Република Корея през 2022 г. възлиза на 60,1 милиарда евро в стоки и 19,6 милиарда евро в услуги.

        • През 2025 г. 20,6% от населението Южна Корея ще бъде на възраст над 65 години, което е предпоставка за силно развитие на здравните услуги и медицинския сектор.

        • Република Корея е на 11-то място в световния пазар на индустрията за медицинско производство с пазарен дял от 1,9%.

        • Инвестициите на страната в цифрово здравеопазване: устройства 40%, софтуер 22%, платформи 27%, данни/инфраструктура 11%.

        • Сеул се класира на 1-во място в страната по пазарен дял на клинични изпитвания по градове през 2022 г. и страната е на 5-то място в света през същия период.

        • Очаква се южнокорейският фармацевтичен пазар да продължи да расте до 2027 г. с 4,5~7,5%.

Заявете интерес за участие в мисията тук: https://eubusinesshub.eu/en/missions-catalogue/healthcare-and-medical-equipment-korea-2025   преди 15 ноември 2024 г.

Критерии за допустимост на МСП: https://eubusinesshub.eu/en/eligibility-criteria

  • да съществуват от поне 5 години и да могат да предоставят финансови резултати за три от тях (за стартъпите времевите рамки са намалени на съответно на 3 и 2 години);
  • мажоритарният собственик на капитала да е лице от ЕС и централата на компанията да бъде в рамките на Общността;
  • предметът на дейност следва да бъде от приоритетните области и подсектори;
  • да могат да докажат опит в международното сътрудничество, както и ясна бизнес стратегия за навлизане на пазарите в Япония или Южна Корея и
  • да имат достатъчно оборотни средства и трудов ресурс, гарантиращи им успешното навлизане на целевия пазар.

При въпроси и нужда от допълнителна информация заинтересованите компании могат да се свържат с Българската търговско-промишлена палата, тел.: 02 8117 489, 02 8117 494, e-mail: interdpt@bcci.bg.