Среща на ръководството на новоучредената Българска Модна Асоциация (БМА) с председателя на БТПП Цветан Симеонов беше сред акцентите на изминалата седмица в Палатата.
Създадената през септември Българска Модна Асоциация дава силна заявка за активна дейност още с генезиса си: вече е планирала участие на редица събития у нас и в чужбина, с цел популяризиране на българската мода и подпомагане на фирмите от тази индустрия при навлизането им на чуждестранни пазари. Стартът е на „ТексТейлър Експо 2019“ (7 - 9 ноември в Пловдив), където асоциацията ще има свой щанд. На 27 и 28 ноември БМА ще участва и в изложението White Label World Expo в Лондон, където се събират хиляди световни бизнес лидери, предприемачи, онлайн продавачи, търговци на дребно и дистрибутори за срещи с представители от Amazon, E-Bay, Shopify и други топ компании за електронна търговия. БМА кани фирмите, които желаят продуктите им да бъдат представени на щанда на асоциацията на изложенията в Пловдив и Лондон, да заявят интерес на email silvia@bgfa.eu
На срещата в Палатата от страна на Българската Модна Асоциация присъстваха Силвия Кабаиванова, председател и дългогодишен главен редактор на www.fashion.bg , както и Деан Манев, зам.-председател. Милен Добрев, изпълнителен директор на Русенската търговско-индустриална камара, също участва в разговора с председателя на БТПП.
По време на срещата Симеонов изрази интерес към инициативите и плановете на новоучредената асоциация и подчерта анагажираността, с която БТПП се отнася към родното производство. Той обсъди и различни възможности за сътрудничество с асоциацията, като акцентира върху важността на подобна организация за българския моден бранш.