По инициатива на Съвета по иновации при БТПП се състоя кръгла маса на тема: "Иновативни подходи в алтернативния туризъм в Република България". Събитието бе открито и модерирано от доц. д-р Йосиф Аврамов, съпредседател на Съвета по иновации и член на УС на БТПП.
Встъпителен доклад на тема: “Как да превърнем България в целогодишна туристическа дестинация с имиджова търговска марка ”БУЛТЕРМА?“ изнесе доц. д-р Йордан Йорданов, зам.-председател на Сдружение „Туризъм”, преподавател в Катедра „Икономика” в Лесотехническия университет, София.
Презентация на тема: ”Адаптиране на предприемачески практики при прилагане на интегриран модел за винен туризъм” представи гл. ас. д-р Светлана Станева, преподавател в Лесотехнически университет, София, факултет "Стопанско управление", консултант по винен туризъм на няколко известни винени бранда.
Темата „Градският туризъм през ХХІ век" представи гл. асистент, д-р Атанас Казаков, преподавател в катедра „География на туризма” в Софийския университет „Св. Климент Охридски”.
Предимствата от въвеждането на "Иновативен бранд България” и на „Иновативен бранд София” бяха тема на презентацията на Татяна Димитрова, докторант в катедра „География на туризма” в Софийския университет „Св. Климент Охридски”. Тя аргументира необходимостта от тяхното създаване.
В дискусията се включиха: Веселин Банковски, председател на Сдружение за малкия и средния бизнес в туризма; Чавдар Русев, изпълнителен секретар на Асоциацията на планинските общини; доц. Емил Влахов от Института по физика на твърдото тяло при БАН; доц. Георги Райчевски, програмен директор в ГИС Трансфер център; Димитър Семерджиев - ръководил големи туристически структури, и др.