На 31 март в Интер Експо Център ще се проведе годишната конференция Online Advertising. БТПП е партньор на събитието. Дискусиите ще са насочени основно към дигиталните маркетингови канали за по-ефективна реализация на онлайн проектите. Програмата ще покрие реални примери от практиката в областта на SEO, PPC, CPM, RTB, Mobile и Ecommerce, така както и уъркшопи и SEO, UX и CRO анализи в реално време.
За кого е полезна конференцията: собственици на онлайн и офлайн магазини, SEO, PPC, SMM и email маркетинг специалисти, мениджъри на ПР и рекламни агенции, уеб мастъри и собственици и уебмастъри на User Generated Content проекти, както и за всички желаещи да разберат как да се увеличи успеха на бизнеса с помощта на рекламата и SEO.
Най-добрите лектори вече подготвят докладите си. Сред тях са: Tim Soulo (Ahrefs), Fernando Angulo (SEMrush), Огнян Младенов (SEOM.bg), Геннадий Воробьев (Netpeak Bulgaria), Борил Богоев (Owner BORILBOGOEV.COM), Георги Малчев (Xplora.bg), Иван Александров (eBag.bg), Николай Бонев (Google), Кристиян Димитров (Google), Никола Минков (Serpact), Васил Тошков (Cloxy), Станислав Димитров (Konversa) и др.
Записалите се за участие до 17 март могат да се възползват от промоционална цена на билетите. Членовете на БТПП получават допълнително 10% отстъпка от цената (използвайте промоционален код: BCCI).
За повече информация: Българска търговско-промишлена палата, тел: 02/ 8117 515, Е-mail: een@bcci.bg