Enterprise Europe Network към Българската търговско-промишлена палата организира семинар на тема Изкуството да изграждаш лоялност у клиентите, който ще се проведе на 5 април 2017г. от 9.30ч. в Палатата, на адрес ул. „Искър“ № 9.
Редица компании, които искат да увеличат приходите си, имат проблем със задържането на клиенти. Ето защо Enterprise Europe Network към БТПП цели да подпомогне всички тези компании в откриването на нови подходи и умения за справяне с проблема.
Печелившото отношение към лоялния клиент ще представи Антония Кръстева, която има богат бизнес опит и от години е обучител в сферата на грижата за клиентите и изграждането на дълготрайни връзки с потребителите.
Трите главни теми, които тя ще разисква с участниците, са „Фокус върху клиента“, „Пътуването на клиента с нас“ и „Обслужването на клиентите като стратегия на фирмата“.
Семинарът е насочен главно към управители, мениджъри бизнес развитие, търговски представители, бранд и PR мениджъри, които се интересуват от последните нововъведения в сферата на маркетинга, насочен към ефективно увеличение на продажбите посредством наличните за компаниите клиенти.
Участието ви в това обучение ще ви гарантира редица ползи и конкурентни предимства, сред които:
Участието в събитието се извършва през панел за регистрация на сайта на БТПП: http://www.bcci.bg/payment_bcci/index.php?act=semview&id=517&lang=bg
Програмата е достъпна тук.
Крайният срок за регистрация е 03 април 2017г.
За повече информация, моля не се колебайте да се свържете с: Европейски иновационен и информационен център към БТПП, Имейл: een@bcci.bg, Телефон: +359 (2) 8117 525 / 515 / 505