Цветан Симеонов, председател на БТПП, взе участие в онлайн семинар на японската компания за производство и продажба на козметика Shiseido Co., Ltd. Събитието се организира от Посолството на Япония в София, съвместно с УНСС и Японо-българската бизнес асоциация.
Н.Пр. Хироши Нарахира, посланик на Япония в София, поздрави участниците в лекцията – представители на институции, бизнес организации, фирми в сферата на козметиката и студенти, и сподели, че Посолството традиционно организира подобни събития с цел споделяне на японската култура и опит.
Shiseido Co., Ltd. е световноизвестна козметична компания, основана през 1872 г., чиято история е белязана от поредица от иновации. В рамките на глобалното си присъствие, днешната Shiseido обединява японския бизнес модел и местните бизнес култури. Компанията е сред водещите японски, азиатски и глобални производители на козметика, с над 46 000 души персонал и присъствие в 120 страни.
Масахико Уотани, президент и главен изпълнителен директор на групата на Shiseido Co. Ltd, представи накратко дейността компанията. Той е първият президент в историята на Shiseido, поел поста, без да е бил служител в компанията и определя мисията си като обновяване на Shiseido, с цел превръщането й в основен глобален играч, заедно с това надграждайки върху японското й наследство. Изпълнителният директор развива „хибриден модел“ за лидерство с активиране както на японските, така и на глобалните преимущества. По време на своята презентация г-н Уотани сподели, че основните 3 стълба на компанията са: маркетинг, иновации и хората ( служители и клиенти).
В рамките на дискусията участниците проявиха интерес към сътрудничество с компанията в сферата на производство на розово масло. Обсъдена бе и политиката на японската фирма в областта на опаковките и рециклирането.