Българската търговско-промишлена палата информира, че започва кампанията по публикуване на финансови отчети за 2016 година.
От тази услуга могат да се възползват всички предприятия, които са задължени да публикуват ГФО чрез икономическо издание или интернет (юридически лица с нестопанска цел, дружества по Закона задълженията и договорите, търговски представителства, адвокатски сдружения, читалища и др.). Крайният срок за публикация на отчети за 2016 година е 30 юни 2017 г.
БТПП осигурява 24-часов достъп до всички публикувани отчети, като съхраняването на отчета е за 5-годишен период – по-дълъг от законовия 3-годишен срок.
За преките членове на БТПП, подали отчетите си до крайния срок, публикацията и нейното запазване в архив е безплатно. За асоциирани членове - подадените до 31 март 2017 г. отчети се публикуват безплатно, като за запазване в архив се заплащат 24 лв., а след 31 март 2017 г. цената на услугата е 36 лв.
За всички останали фирми и организации, които не са членове на БТПП, цената за публикация и запазване в архив е 36 лв. Цената е с ДДС.
БТПП публикува и отчети на фирми, които са подали своя отчет в Агенция по вписванията, но желаят и допълнителна публикация на интернет страницата на Палатата.
Повече информация за публикуването на отчети ТУК
Във връзка с прилагането на Закона за електронния документ и електронния подпис, БТПП като регистриращ орган към „Информационно обслужване” АД, предлага лесна и удобна процедура за получаване на удостоверение за електронен подпис за физически и юридически лица - съответно StampIT Doc и StampIT DocPro.
Притежаването на електронен подпис ще Ви спести време и средства. Той позволява да подавате в електронен вид документи през Интернет, подписани с електронен подпис, имащ значението на саморъчен подпис.
Удостоверението за електронен подпис Ви гарантира персонална и фирмена идентификация, сигурност и конфиденциалност на Вашата електронна кореспонденция при ползването на широк кръг услуги - виж ТУК
За повече информация ТУК.