Ако си независим предприемач или собственик на малък или среден бизнес в България и развиваш социално отговорни проекти в подкрепа на общността, то твоята компания може да бъде една от „Звездите на МЕТРО“. Веригата за търговия на едро МЕТРО Кеш енд Кери България търси да отличи “звездите” на малкия и среден бизнес и ще връчи една голяма награда на стойност 20 000 лв.
Много предприемачи и фирми организират локални социални инициативи, но, за разлика от големите компании, рядко получават признанието на обществото. Сега те могат да спечелят 10 000 лв. в брой и още 10 000 лв. в подкрепа на свой социален бизнес проект, като до 6 юни споделят своята история на www.metro.bg/stars.
Със свои истории в кампанията вече се включиха над 60 предприемачи от различни населени места на България. Всяка една от включилите се вдъхновяващи инициативи има собствена подстраница на www.metro.bg/stars, където потребителите могат да разгледат подробности и снимки и да решат кои проекти да подкрепят със своя глас. Именно онлайн гласуването ще определи и десетте проекта, които ще достигнат до финалния кръг на кампанията.
Големият победител в „Звездите на МЕТРО“ 2014 ще бъде избран от експертно жури с представители на бизнеса и медиите. Освен десетте финалисти, избрани от публиката, във финалното гласуване ще бъде включена и една допълнителна история, която журито е сметнало за “вдъхновяваща”, но не е успяла да събере достатъчно подкрепа от онлайн гласуването.
Усилията, енергията и ентусиазмът, които независимите предприемачи влагат в ежедневната си работа, са това, което вдъхновява МЕТРО да бъде техен партньор и да работи в тяхна подкрепа. На това се базира и новото послание на марката „YOU & METRO” - само онези, които безрезервно инвестират своето време, амбиция, креативност и страст в подкрепа на своите клиенти, ще се развиват успешно, заедно с тях.
Кампанията се осъществява с подкрепата и на Българската търговско-промишлена палата.
Дoпълнителна информация: Александър Кръстев, PRoPR Агенция, E: alex@pr-o-pr.com, моб. тел.: 0888 297 674